Imi vine sa urlu

Imi vine sa urlu…nici macar cei mai apropiati dintre cei mai apropiati nu ma pot consola in starea asta, nici unul nu stie si probabil nici nu ar putea sa spuna ceva ca sa imi treaca. Sa urlu asa de tare, incat sa se auda si din partea cealalta a globului, sa urlu la cine si pe cine vreau, desi tot ii indepartez. Pe toata lumea, inclusiv pe tine. Si imi vine sa urlu „mi-e dor de tine de nu mai pot” dar asta probabil ar fi o greseala. Si sa ma pun in genunchi si sa iti cer ce vreau si sa iti pot spune cum ma simt iar tu sa ma intelegi, sa ma mangai pe cap si sa spui „prostule” iar eu chiar asa sa ma simt. Ca un prost, dar al tau. Toate alarmele sa-mi sune in cap iar eu sa le ignor, toate alarmele sa iti sune si tie, iar tu sa le ignori mai tare, sa fim doi prosti. Sa trec pe langa tine si sa imi arunci privirea aia de „tu stii ceva ce restul nu stiu” care ma face sa ma simt instant superior, desi sunt doar un prost. Un prost care a facut prea multe si s-a asteptat la prea multe, pentru ca asa merge mintea mea, quid pro quo. As fi vrut sa fiu mai lacom, poate as fi castigat mai mult, dar la sfarsitul zilei nu m-ar fi ajutat probabil la mare lucru. Sa ingrop totul, dar totul iese asa de repede si usor inapoi incat ma sperii. Noroc ca am masca buna, desi ochii-mi deruleaza numai flash back-uri de te uiti atent, tot filmul merge iar si iar si iar si iar si iti spun „Da, sunt bine” si iti zambesc din coltul gurii ca sa crezi ca e chiar asa, dar ma gandesc numai cum sa te iau de acolo si sa te duc departe.

Nu mai vreau sa vad nepasare, nu mai vreau sa ma repet cu aceleasi fraze si te ignor. Nu stiu ce voi face, dar eu am sa urlu pentru moment. Urlatul e ok. Si sunt atat de dezamagit, de multe ori stau pe picior de plecare cu absolut totul, gandind numai ca , la dracu, tot singur le fac pe toate. Era o fraza de undeva, nimeni nu iti va aprecia vreodata iubirea adevarata. Si cam asa e. Si probabil asa crezi si tu, de partea cealalta. Pana ma regasesc, sunt extrem de volatil si ma pot intoarce la 180 de grade cat nici nu ai clipit. Si chiar de fac asa, tu sa stii ca eu in continuare voi urla, chiar daca nu vezi.

 

~ de kOoDoO pe 23 Ianuarie 2014.

3 răspunsuri to “Imi vine sa urlu”

  1. Huh? … Say what??

  2. Aha, fix starea mea . . . 😦

  3. It will pass…they all do.

Lasă un răspuns

 
